اسبی به نام جنی!

یه روزی یه مرده نشسته بوده و داشته روزنامه اش رو می خونده که زنش یهو ماهی تابه رو می کوبه تو سرش!
مرده می گه: برا چی این کار رو کردی؟
زنش جواب می ده: به خاطر این زدمت که تو جیب شلوارت یه تکه کاغذ پیدا کردم که توش اسم جنى (یه دختر) نوشته شده بود…
مرده می گه: وقتی هفته پیش برای تماشای مسابقه اسب دوانی رفته بودم اسبی که روش شرط بندی کردم اسمش جنی بود.
زنش معذرت خواهی می کنه و می ره به کارای خونه برسه.
سه روز بعد، مرد داشت تلویزین تماشا می کرد که زنش این بار با یه قابلمه ی بزرگتر می کوبه تو سرش به طوری که مرده تقریبا بیهوش می شه.
مرد وقتی به خودش میاد می پرسه این بار برای چی منو زدی؟
زنش جواب می ده: آخه اسبت زنگ زده بود!

نظرات 3 + ارسال نظر
el2ra2 شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ

ای ول
خیلی باحال بود
دم زنه گرم
باید با ساتور می زد نصفش می کرد
البته قرینه نصفش می کرد بهتر می شد........

ای بابا چه خشن

آشنای غریب سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

بامزه بود

فِری دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

باحااااااال بود اینو نخونده بودم قبلاً

عمراً اگه درک کنی به چه سختی پیدات کردم منتظر جایزم هستم ضمناً

جایزه برای چی. شما وب نداری؟
چرا دنبال من میگشتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد