دلنوشته (5)

سکوتم از بی حرفی ها نیست از فراموشی ها نیست

سکوتم حاکی از درد است از نا گفته ها از سخن های خفته در سینه

از واژه هایی که راه گلویم را بسته اند نه گفته میشوند ونه شنیده

تنها برای بغض من آفریده شده اند


دوست


دوست واقعی کسی است که دست تو را بگیرد و لی قلب تو را لمس کند

کهنه سکوت


من خود گمشده در پیچ و خم تردیدم

حرفی از دل بزن و کار مرا آسان کن

کهنه شد درد سکوت و تو نگفتی سخنی

بشکن این کهنه طلسم و همه را درمان کن

دستهای تو که در دست منند

قلب لرزان تو را لو دادند

نه خودت را و نه من را نفرین

چشمهای تو پر از فریادند





دل تنگ


خدایا قفس سینه من سنگ شده است

دل من تنگ شده است

تنگ یک رنگی ها

تنگی حسی گذرا

از و رنگ و ریا

بی تفاوت به تمام دنیا

پشت پا زد دل من به همه آدم ها

رای

سلام دوستان

به تازگی توی وبلاگ میثمک یه مسابقه برترین سوتی گذاشته شده قراره با رای بازدید کننده ها بهترین سوتی انتخاب بشه.اولا پیشنهاد میکنم حتما سوتی ها رو بخونید چون یه روز کامل می خندید بعدش هم اینکه سوتی من 52 لطفا رای بدید. البته میدونم سوتی من در برابر بعضیا اصلا به چشم نمیاد ولی شما سعی کنید به چشمتون بیاد وبه من  رای بدید. 


                                                                                

با تشکر ستاره